Trening telefonicznej obsługi Klienta
Ogłoszenie archiwalne Wygasło: Sobota, 30 Maj, 2020 10:54
Szczegóły ogłoszenia
- Kategoria: Usługi / Nauka i Szkolenia
Opis oferty
Korzyści udziału w Szkoleniach Dofinansowanych Oszczędność kosztów: przeszkolenie 1 pracownika to koszt 235 PLN netto
Wnioski i wskazówki dla przedsiębiorstwa po szkoleniu
Certyfikaty ukończenia szkolenia
Indywidualne wskazówki dla uczestników szkolenia
Opieka poszkoleniowa: kontakt uczestników z trenerem w ciągu miesiąca po zrealizowanym szkoleniu
Realizacja szkolenia w formie 80% praktyki, 20% teorii
Szczegóły projektu
1. Szkolenia realizowane są z projektu: "Projekt Nowe Perspektywy, czyli rozwój małych, średnich i dużych przedsiębiorstw w latach 2019-2022".
2. Celem projektu jest podniesienie umiejętności telefonicznej obsługi klienta wśród mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.
3. Projektem objęte są przedsiębiorstwa mające swą siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polski.
4. Koszt szkolenia Trening Telefonicznej Obsługi Klienta 1 dzień (8 h zegarowych) wynosi 3900 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników), z dofinansowaniem 2350 PLN netto cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników).
5. Koszty poszczególnych szkoleń dotyczą całej grupy – max 10 osób. Każdy kolejny uczestnik to 235 PLN netto (szkolenie jednodniowe) oraz 390 PLN netto (szkolenie dwudniowe).
6. Przedsiębiorstwa, które zgłoszą uczestnictwo w 3 lub więcej szkoleniach (o tej samej bądź różnej tematyce) obowiązuje dodatkowe dofinansowanie -10%.
7. Projekt trwa od 15.02.2020 do 15.06.2020 lub do wyczerpania miejsc w projekcie.
8. Szkolenia należy zrealizować najpóźniej do 30.11.2020.
9. Miejsce szkolenia – do uzgodnienia, salę wraz z rzutnikiem zapewnia Zamawiający.
10. Szkolenie nie są realizowane na terenie woj. podkarpackiego, małopolskiego, świętokrzyskiego i lubelskiego.
11. Realizacja – przedsiębiorstwa zainteresowane projektem prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia do projektu. Na jego podstawie zostanie przygotowana umowa.
Program Szkolenia:
Cele szkolenia:
Usprawnienie procesów telefonicznej obsługi klienta w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
Weryfikacja umiejętności obsługi klienta poszczególnych uczestników szkolenia
Analiza procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu
Bezpłatna analiza jakości obsługo klienta/ sprzedaży przed szkoleniem – wnioski i sugestie omawiane podczas szkolenia
Wypracowanie umiejętności obsługi klienta
Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzedaży i negocjacji z klientami
WPROWADZENIE
Określenie potrzeb uczestników szkolenia
Ćwiczenia wprowadzające
Analiza umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
Weryfikacja działań sprzedażowych – wyznaczenie elementów do poprawy
Aktualne standardy obsługi klienta i sprzedaży - weryfikacja
KOMUNIKACJA W OBSŁUDZE KLIENTA
Czym jest komunikacja?
Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
Reguła pierwszego wrażenia przez telefon i e mail oraz trening
Pytania zamknięte, otwarte i sugerujące oraz ich dobór
Reguła potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2
Parafrazowanie oraz dowartościowywanie rozmówcy
Trening aktywnego słuchania
Skuteczne przekazywanie informacji – trening
Znaczenie tonu głosu
Indywidualne treningi uczestników szkolenia z zakresu komunikacji
WYWIERANIE WPŁYWU I JĘZYK KORZYŚCI
Kluczowe zasady wywierania wpływu: nie odmawia się dwa razy, zasada zaangażowania, stopa w drzwiach, reguła niedostępności
Słowa kluczowe w obsłudze klienta
Język korzyści C-Z-K oraz C-K
TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA
Umiejętne rozpoznawanie potrzeb i rozwiązywanie problemu Klienta
Klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny, dopasowanie kanałów komunikacyjnych
do różnych typów Klienta.
Standardy telefonicznej obsługi Klienta – dopasowanie słów kluczowych
Niedozwolone zwroty w dialogu telefonicznym
TECHNIKI OBSŁUGI KLIENTA I KLIENT ZDENERWOWANY
Klient zmotywowany vs niezmotywowany
Zwroty zakazane w rozmowach handlowych
Budowanie pozytywnego nastawienia
Najczęstsze obiekcje klientów
Obsługa klienta na drodze elektronicznej
Przekształcanie negatywnych komunikatów na pozytywy
Praktyczne techniki negocjacyjne
Klient zdenerwowany i reklamacje
Metoda ASAP
Trening technik sprzedaży uczestników szkolenia – analiza i wnioski
Indywidualne treningi uczestników szkolenia z zakresu obsługi klienta
Formularz zgłoszenia do projektu oraz inne szkolenia dofinansowane dostępne na: http://perspecta.pl/szkolenia/dofinansowane/
PERSPECTA
ul. Wały Piastowskie 1 lok. 1508
80-855 Gdańsk
e-mail: @
tel: 58 783-89-49
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania
Brak możliwości kontaktu przez formularz z ogłoszeniodawcą, ponieważ to ogłoszenie jest archiwalne.
PERSPECTA
Konto firmowe
Na Lento.pl od 28 lip 2017
Strona użytkownika
- Wypromuj ogłoszenie
- Zgłoś naruszenie
- Edytuj/usuń ogłoszenie
- Udostępnij ogłoszenie
- Dodaj na Facebook