Specjalista ds. administracji zamówień z j. niemieckim

Dodane: Wtorek, 22 Październik, 2019  15:26
  • Kategoria: Dam pracę / Finanse / Księgowość
  • Forma pracy:Pełny etat
  • Umowa:Umowa o pracę
  • Dodatkowe:Brak wymagań
  • Pracodawca: IRKL

Opis oferty pracy:

Nasz Klient to międzynarodowa firma o bogatej, ponad 150-letniej tradycji, mająca swoje oddziały w 20 krajach Europy. Przedsiębiorstwo jest światowym liderem branży farmaceutycznej zatrudniającym ok. 110 000 pracowników.
 Centrum Usług Biznesowych w Gdańsku, kontraktujące aktualnie ok. 600 osób, poszukuje:
 
Specjalistów ds. administracji zamówień (S2P) z j. niemieckim
 
Oferujemy:
1.Rozwój osobisty i zawodowy
- Wieloetapowy program nauczania gwarantujący szybki rozwój niezbędnych w pracy umiejętności,
- Liczne szkolenia zagraniczne dostępne dla każdego pracownika,
- Realna możliwość awansu w międzynarodowych strukturach .
 
2.Wynagrodzenie i premie
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Wysokie premie roczne,
- Nagrody jubileuszowe.
 
3.Dodatki i benefity
- Rozszerzony pakiet opieki medycznej,
- Ubezpieczenie na życie,
- Możliwość korzystania z prywatnych planów emerytalnych,
- Karta Sportowa,
- Dostęp do platformy MultiBenefit,
- Dofinansowanie posiłków w pracy,
- Wsparcie finansowe edukacji pracowników,
- Pakiet relokacyjny, nawet do 10 000 zł.,
 
4.Korzystne warunki pracy
- Umowa o pracę,
- Możliwość pracy Home Office,
- Elastyczne godziny pracy,
- Dobrze skomunikowane biuro w nowoczesnym centrum biznesowym.
 
Wymagamy:
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2),
- Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (min. B2),
- Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: Zarządzanie Biznesem, Ekonomia lub pokrewne)
- Min. 1 rok doświadczenia w  Zarządzaniu Łańcuchem Dostaw/ S2P (mile widziane),
- Biegłości w obsłudze pakietu MS Office,
- Chęci rozwoju oraz gotowości do wyjazdów służbowych.
 
Obowiązki:
- Weryfikacja i rejestracja pozycji transakcyjnych, takich jak przychodzące faktury i płatności,
- Terminowe i dokładne przetwarzanie ogólnych transakcji księgowych zgodnie z dokumentacją procesu,
- Udział w usprawnianiu procesu,
- Wsparcie działań związanych z platformą Source to Pay.
 
 Jeśli stawiasz na rozwój i interesuje Cię stabilna firma z bogatą tradycją - APLIKUJ!
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 48h.

 Więcej informacji uzyskasz pod nr tel. +48 532 - pokaż numer telefonu - / +48 535 - pokaż numer telefonu -

Składając aplikację prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora: Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego Sp. z o.o. (IRKL) z siedzibą w Olsztynie w celu wzięcia udziału w niniejszym i przyszłych procesach rekrutacji prowadzonych przez IRKL. Informujemy, że Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane zgodnie zasadami ujętymi w "klauzuli informacyjnej".

Biorąc udział w rekrutacji IRKL:
• wyraź zgodę na przetwarzanie danych: umieść zgodę w CV, w treści maila lub zaznacz zgodę na stronie internetowej
• Twoje dane będą przetwarzane przez Administratora (IRKL) w celu udziału w jednej lub większej liczbie rekrutacji
• w każdej chwili możesz odwołać zgodę a usuniemy Twoje dane (napisz do: iod)
• Twoje dane będą zapisane bezpiecznie w naszej bazie, która spełnia nowoczesne standardy bezpieczeństwa
• szczegółowe zasady przetwarzania Twoich danych znajdziesz na stronie irkl.org/pl/regulamin/

Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego jest firmą zajmującą się rekrutacją oraz szkoleniami przygotowującymi na stanowisko pracy.
Nasze oficjalne uprawnienia rekrutacyjne możecie Państwo zweryfikować w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia, gdzie jesteśmy zarejestrowani jako agencja zatrudnienia nr 10485.
Wyślij wiadomość

Odpowiedz na ofertę pracy

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Uzupełnij treść zapytania Treść zapytania musi być dłuższa niż 2 znaki
Dodaj załącznik
Max. 5MB, Dozwolone: pdf, doc, docx, odt.
Potwierdź, że jesteś człowiekiem
Gdańsk
IRKL
Na Lento.pl od 06 wrz 2019
Strona użytkownika
Obserwujesz ofertę
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń