Załóż konto | Zaloguj

Pani szuka pana Gdańsk

dzisiaj 10:56

Może wspólny spacer brzegiem morza z sześćdziesiątką ?

Pani szuka pana
dzisiaj 10:56
wczoraj 14:33

Szukam bratniej duszy na dobre i złe.Odpiszę na wszystkie e-maile. Pa.Czekam.

Pani szuka pana
wczoraj 14:33
17 paź 07:15

Pani 50+ zaprzyjaźni się z panem na początek do miłych dyskretnych pogawędek a potem zdecydujemy co dalej.

Pani szuka pana
17 paź 07:15
15 paź 22:23

Szukam mężczyzny na dobre i na złe chwile w życiu..........., chcę być tym samym i dla swojego partnera .... Kocham ...

Pani szuka pana
15 paź 22:23
11 paź 09:58

Atrakcyjna wysoka 174 brunetka 35 lat -większych aczkolwiek sek-sownych kształtów- zadbana inteligentna z klasą pozna ...

Pani szuka pana
11 paź 09:58
30 wrz 19:03

Szukam przyjazni z samotnym panem w wieku (65=80)mieszkajacym na terenie Niemiec.Znam jezyk niemiecki.Jestem osobą ...

Pani szuka pana
30 wrz 19:03
16 wrz 14:23

Szalona i pełna energii dziewczyna chętnie poznam fajnego kolegę na imprezy! I na wycieczki rowerowe ;P I do spędzania ...

Pani szuka pana
16 wrz 14:23
13 wrz 09:37

26letnia atrakcyjna poszukuje dwóch przystojnych do miłego spędzania wieczorów. Mieszkam sama więc z lokum nie będzie ...

Pani szuka pana
13 wrz 09:37
03 wrz 18:04

Tak jak w tytule, szukam Przyjaciela, najlepiej..- dojrzałego, kulturalnego, inteligentnego,wolnego Pana...z..poczuciem ...

Pani szuka pana
03 wrz 18:04
23 sie 17:35

Hej mam 38 lat jestem kobietą raczej krągłych kształtów ,ale to nie jest chyba najważniejsze w życiu jaki kto ma kolor ...

Pani szuka pana
23 sie 17:35
23 sie 17:35

Hej mam 38 lat jestem kobietą raczej krągłych kształtów ,ale to nie jest chyba najważniejsze w życiu jaki kto ma kolor ...

Pani szuka pana
23 sie 17:35
20 sie 19:50

.. - Bez Ciebie nie mogę - odparło cicho życie.. Tak, jestem kobietą... Popycham drzwi, chociaż jest wyraźnie ...

Pani szuka pana
20 sie 19:50
27 maj 08:22
Plan B....:):)

Zycie oparte na kompromisie.... Poczucie bezpieczenstwa,milosci i przynaleznosci do osoby,ktora staje sie z uplywem czasu ...

Pani szuka pana
27 maj 08:22
16 maj 22:17
Nic na sile,ale z nadzieja,ze kiedys sie uda...

Tak jak w piosence...kiedys Cie znajde,znajde Cie:)he he..takie skojarzenia mi do glowy przyszly...no wlasnie kogo chce ...

Pani szuka pana
16 maj 22:17
16 maj 22:16
W poszukiwaniu szczescia.....

Poszukuje druga osobe by stworzyc wlasne,male terytorium szczescia:) Najpierw zacznijmy od relacji kolezenskich ,moze z ...

Pani szuka pana
16 maj 22:16
10 kwi 16:14
Szukam pana 46+

Witam , poszukuje pana 46+ , zeby wspolnie milo spedzac wolne chwile. mam 47 lat, 164 cm i kilka kg ...

Pani szuka pana
10 kwi 16:14
07 kwi 19:52
brunetka pozna niekoniecznie bruneta

Atrakcyjna i interesująca zamężna 38-letnia brunetka pozna atrakcyjnego i interesującego żonatego niekoniecznie bruneta. ...

Pani szuka pana
07 kwi 19:52
12 mar 20:21
Szukam przyjaciela...

Szukam przyjaciela do bliskich spotkań, zapraszam do korenspondecji. Mam lat 18. Z góry uprzedzam, że nie wysyłam ...

Pani szuka pana
12 mar 20:21
22 lut 08:29
Grubaska spotka sie z chetnym panem w wiaadomym celu

Zapraszam napisz konkretnie to sie umowwimy :)

Pani szuka pana
22 lut 08:29
21 lut 17:57
Witaj puszysta poszukuje Gdańsk
Witaj puszysta poszukuje

szukam panów chętnych na spotkanie

Pani szuka pana
21 lut 17:57
07 lut 16:34
Rozpromienic codziennosc z udzialem Twojej osoby:)

Tego potrzebuje...bys byl...bysm stworzyli wlasny swiat i w nim zyli,zachowujac pewne odrebnosci dla kazdego z ...

Pani szuka pana
07 lut 16:34
01 lut 19:16
Madrosc w przyslowiach:)...

Jest ich wiele:)jedno z nich jakie przytocze to"w milosci i marzeniach nie ma rzeczy niemozliwych:)"....jest ...

Pani szuka pana
01 lut 19:16
26 sty 17:30
NIBY...

Kobieta, niby mężatka, niby szczęśliwa... Szuka Przyjaciela, rzeczywistego nie na niby. Mam 45 lat, jestem niewysoka i ...

Pani szuka pana
26 sty 17:30
17 sty 20:08
Sympatyczna dziewczyna

Szukam miłego Pana zdecydowanego na spotkanie. Chętnie nawiążę dłuższą relację :)

Pani szuka pana
17 sty 20:08
05 sty 21:57
Stanac na wysokosci zadania

Czy jest na tej ziemi ktos jeszcze kto chce naprawde stanac na wysokosci zadania???kto ma chceci???szczere???? Kto chce ...

Pani szuka pana
05 sty 21:57
30 gru 23:00
Nowe szanse:)a zatem warto probowac...

Wraz z Nowym Rokiem wierzymy ,ze bedzie lepiej...planujemy,snujemy zalozenia itp.... Z nowa wiara chcialabym wejsc w ten ...

Pani szuka pana
30 gru 23:00
02 paź 12:21
Razem zawsze latwiej i radosniej:)razem,ale nie osobno

Witam:) Interesuja mnie wartosciowe kontakty,oparte na zrozumieniu,szczerosci a z czasem przyjazni,tylko na jej podstawie ...

Pani szuka pana
02 paź 12:21
02 paź 12:05
Po prostu byc:)

hejka:) Poszukuje osoby,ktora z uplywem czasu stanie mi sie bliska....nie chodzi mi od razu o wielka milosc,bo do niej droga ...

Pani szuka pana
02 paź 12:05
26 wrz 14:36
Przyjaźń

Zaprzyjaźnię się z miłym,wysokim brunetem lub szatynem, wiek 38-48lat

Pani szuka pana
26 wrz 14:36

Kategorie w Gdańsku

  • Motoryzacja
  • Samochody
  • Motocykle i skutery
  • Inne pojazdy i maszyny
  • Części i akcesoria
  • Nieruchomości
  • Mieszkania
  • Domy
  • Działki i grunty
  • Stancje i pokoje
  • Noclegi i Kwatery
  • Inne nieruchomości
  • Praca
  • Dam pracę
  • Szukam pracy
  • Dom i ogród
  • Agd
  • Meble
  • Wyposażenie wnętrz
  • Sztuka i Antyki
  • Ogród
  • Narzędzia / Materiały budowlane
  • Elektronika
  • Audio i wideo
  • Sprzęt komputerowy
  • Konsole i gry
  • Telefony i akcesoria
  • Sprzęt fotograficzny
  • Dla dziecka
  • Ubranka
  • Wózki i Foteliki
  • Zabawki
  • Rowery i pojazdy
  • Pozostałe dla dzieci
  • Moda i Uroda
  • Ubrania
  • Moda ślubna i wieczorowa
  • Obuwie
  • Galanteria i dodatki
  • Biżuteria i Zegarki
  • Kosmetyki
  • Rozrywka i rekreacja
  • Książki i czasopisma
  • Sport
  • Bilety i imprezy
  • Instrumenty muzyczne
  • Hobby i kolekcje
  • Turystyka i wypoczynek
  • Zwierzęta
  • Psy
  • Koty
  • Rybki akwariowe
  • Pozostałe zwierzęta
  • Akcesoria i karmy
  • Różne
  • Oddam za darmo
  • Przyjmę za darmo
  • Pozostałe

Ogłoszenia zamieszczone w kategorii "Randki i przyjaciele"
są przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich.

Czy masz powyżej 18 lat i chcesz kontynuować?
Tak Nie